085-3030034
Hoe krijg je echt verbinding met je klant?

Commerciële vaardigheden

Ben jij al ambassadeur in je werk? Wat maakt dat jouw klant ook als ambassadeur de deur uitloopt? Bij de keuze van een klant voor een bedrijf, product of dienst staat vooral de menselijke maat en het vertrouwen centraal.

Wil jij écht het gesprek met je klanten aangaan, wil je hen écht blijven binden en boeien, dan zul je je klant anders moeten benaderen.

Door persoonlijke uitstraling en ambassadeurschap ‘aan de deur’ zullen (toekomstige) klanten eerder het gesprek aan gaan. Zolang je oprecht geïnteresseerd bent, goed luistert, niet bang bent om scherpe vragen te stellen en eerlijke antwoorden te geven, zal de klant je ervaren als betrouwbare gesprekspartner, als ambassadeur. De klant voelt vertrouwen en zal telkens terug blijven komen op dat persoonlijke en mensgerichte contact.

Wij weten wat het effect is van een goed Commercieel Klantgesprek. Directe en gerichte training, individuele- en teamcoaching resulteert in direct effectief resultaat. Klanten verlaten de bank niet alleen tevreden, maar worden ook ambassadeur van de bank. Daar spreekt pas vertrouwen uit!

Deze training kunnen wij in deze tijd van afstand ook heel goed virtueel uitvoeren.

Voor meer informatie en/of een vrijblijvend advies welk maatwerktraject het best passend is, nodigen wij je van harte uit om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 085-3030034 of per e-mail via leren@matchandmoreopleidingen.nl