Commerciële (gespreks)vaardigheden: Hoe krijg je écht verbinding met je klant

Ben jij al ambassadeur in je werk? Wat maakt dat jouw klant als ambassadeur de deur uitloopt? Bij de keuze van een klant voor een bedrijf, product of dienst staat vooral de menselijke maat en het vertrouwen centraal.

Wil jij écht het gesprek met je klanten aangaan, wil je hen écht blijven binden en boeien, dan zul je je klant anders moeten benaderen. Door persoonlijke uitstraling en ambassadeurschap ‘aan de deur’ zullen (toekomstige) klanten eerder het gesprek aan gaan. En dan? Niet alleen maar uitvoeren van de concrete klantvraag, maar juist jouw expertise gebruiken om met brede en geïnteresseerde kijk je klant na te laten denken over de geboden mogelijkheden. Ben je dan als medewerker commercieel bezig of ben je als Ambassadeur overtuigt van de juiste kwaliteiten van je product.
Zolang je oprecht geïnteresseerd bent, goed luistert, niet bang bent om scherpe vragen te stellen en eerlijke antwoorden te geven, zal de klant je ervaren als Ambassadeur. De klant voelt  vertrouwen en zal telkens terug blijven komen op dat persoonlijke en mensgerichte contact.

Match and More Opleidingen weet op basis van haar expertise en haar jarenlange ervaring wat het effect is van een goed Commercieel Klantgesprek. Directe en gerichte training, individuele- en teamcoaching op de werkplek resulteert in direct effectief resultaat. Klanten verlaten de bank niet alleen tevreden, maar worden ook ambassadeur van de bank. Daar spreekt pas vertrouwen uit!

Voor  meer informatie en/of een vrijblijvend advies welk maatwerktraject het best passend is,  nodigen wij je van harte uit om contact met ons op te nemen.

Wij leveren graag onze bijdrage aan het realiseren van je ambities en die van je medewerkers! Voor meer informatie en/of een vrijblijvend advies over
de coachingsmogelijkheden van jouw team,
nodigen wij je van harte uit om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer
073 – 684 70 00 of per e-mail via leren@matchandmoreopleidingen.nl