Ambassadeurschap begint met échte aandacht!

Ambassadeurschap begint met échte aandacht!

Wil jij als Adviseur écht het gesprek met de klant aan gaan dan zal de menselijke maat weer terug moeten komen. Niet alleen het uitvoeren van de klantvraag, maar juist jouw expertise gebruiken om met brede en geïnteresseerde kijk het eerste klantcontact compleet te maken. Denk aan het oprecht luisteren, nieuwsgierig doorvragen, samenvattend bijsturen en de juiste vragen stellen om de klant te leren kennen en zo beter van dienst te kunnen zijn.

Wat maakt een gesprek een goed gesprek? Wat maakt dat je klant als ambassadeur de bank verlaat? Bij de keuze van een klant voor een bank, product of dienst staat vooral de menselijke maat en het vertrouwen centraal. Medewerkers die écht luisteren naar de klant en hier op inspelen zorgen zo voor een betere kwaliteit in het gesprek waardoor de klant juist dat vertrouwen ervaart.

Zo ervaren klanten échte gastvrijheid en ambassadeurschap.

Match and More Opleidingen weet op basis van haar expertise en haar jarenlange ervaring wat het effect is van een goed klantgesprek. Directe en gerichte training, individuele- en teamcoaching op de werkplek resulteert in direct effectief resultaat. Klanten verlaten de bank niet alleen tevreden, maar worden ook ambassadeur van de bank. Daar spreekt pas vertrouwen uit.

Wij leveren graag een bijdrage aan het realiseren van uw ambities en die van uw medewerkers! Voor meer informatie en/of vrijblijvend advies over coachingsmogelijkheden van uw team, nodigen wij u van harte uit om met ons contact op te nemen via telefoonnummer 073-684 70 00 of per e-mail via leren@matchand moreopleidingen.nl

.